Aikataulut

Pranama on palannut! Uusi osoitteemme on Pääskylänrinne 3.

Katsotahan päivittäiset aikataulumme facebook sivuiltamme: www.facebook.com/PranamaHelsinki 

 

TUNTIKUVAUKSET

FLOW

Vinyasa Flow jooga on dynaaminen tunti, jossa kehon liikkeet ja asanat yhdistyvät toisiinsa hengityksen johdattamana. Tunnit synnyttävät lämpöä kehossa, kehittävät voimaa, kestävyyttä ja joustavuutta. Lue lisää: Flow Jooga

FLOW PÅ SVENSKA

Flow på svenska är en härligt mångsidig Vinyasa Flow Yoga-lektion. Med fokus på andningen förflyttar vi oss smidigt från asana till asana, utmanar balansen och låter musklerna jobba. En superworkout för både kropp och knopp!

LOUNASJOOGA

Lounasjooga on tunnin mittainen virkistävä keskipäivän tunti. Aivotoiminta virkistyy, keho vetreytyy ja olo tunnin jälkeen on vireä ja rento. Lue lisää: Lounasjooga

SINKKUJOOGA

Sinkkujoogaan sopii tulla mukaan vaikket olisi aiemmin joogannutkaan, luvassa on mukava harjoitus rennossa ilmapiirissä. Tunnin jälkeen voidaan suunnata yhdessä jatkamaan iltaa ja tutustumaan lisää muihin harjoittelijoihin! Lue lisää: Sinkkujooga

DYNAAMINEN HATHAJOOGA

klassisen hathajoogan pohjalle rakennettu harjoitus, jonka tarkoituksena on joogaaajan elinvoiman vahvistuminen. Harjoituksen perustan muodostaa asana- eli joogaasentoharjoittelu sekä hengitysharjoitukset.

YIN

Rauhallinen, tasapainottava harjoitus jossa tehään pitkäkestoisia asentoja, joilla venytetään lihaksien sijasta sidekudoksia ja ligamentteja. Yin Joogalla on myös hermostoa rauhoittava vaikutus. Lue lisää: Yin Jooga

YIN/YANG

Yin & Yang-jooga on yhdistelmä dynaamisempaa vinyasa flow joogaa sekä syvävenyttävää Yin joogaa. Tunneilla on aina omat teemansa. Lue lisää: Yin & Yang Jooga

YIN/YANG IN ENGLISH

Yin & Yang-yoga is a combination of dynamic vinyasa flow yoga and deeply stretching Yin yoga. Every class has its own theme.

SLOW YOGA

Slow Yogassa liikutaan hitaasti etsien asanan oikeaa linjausta ja hengityksen integroinnnilla haetaan asanaan sekä rentoutta että pyritään vähentämään energiankäyttöä asanan ylläpidossa. Näin saavutetaan pikkuhiljaa asanan vakaus ja liikkumattomuus. Vakaassa asanassa mielen rauhoittaminen ja hengityksen tarkkailu mahdollistaa patsaankaltaisen liikkumattomuuden sekä pulssin tasapainottamisen.

Näihin tavoitteisiin kukin etenee omaa tahtiin oman tason mukaan. Slow yogassa käytetään usein erilaisia apuvälineinä vyötä, palikkaa ja seinää.

DARRAJOOGA

Darrajoogaan voi, saa, itseasiassa pitää tulla semmoisena kun on, krapulaisena, vasta-alkajana, guruna, sekavana, levänneenä, energisenä, kankeana, jalat niskan takana, mitä ikinä. Tunnit ovat rentoja ja hidastempoisia, keskitytään tuomaan kehoon liikkuvuutta pitkien asana-venytysten avulla, jota kautta vapautetaan edellisen illan, viikon, aamun, mitä ikinä, tuomia kuona-aineita, väsymystä ja stressiä kehosta. Oudot jutut, kosketus ja nukahtamisvaara ovat osana näitä tunteja.

DYNAMICS PÅ SVENSKA

Dynamics på svenska är en lekfull kombination av yoga och pilates. Lektionen är kreativ och intensiv kryddad med influenser från både balett och bodyflow. Vi strävar efter förbättrad kroppskontroll och förstärkning av de inre musklerna.

PILATES

Pilates on Joseph H. Pilateksen (1883-1967) kehittämä harjoitusmenetelmä joka vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia, tasapainottaa kehoa ja opettaa liikkumaan vaivattomasti. Liikkeet tehdään matolla kehon painovoimaa hyödyntäen, keskittymällä liikkeen laatuun määrän sijaan. Säännöllisen harjoittelun tuloksena saavutetaan vahva mutta liikkuva keho, terve selkä ja oikeanlainen ryhti.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Voit käyttää näitä HTML-tageja ja attribuutteja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>